کارگاه تجاری سازی محصول و برندینگ

۳۱ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۴ کد : ۲۴۷۰۳ اخبار دانشکده‌ها
تعداد بازدید:۲۵۵۰
کارگاه تجاری سازی محصول و برندینگ با تدریس مهندس حسین شورستانی مشاور کسب و کار و منتور مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه بیرجند روز سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ در ساختمان مانای شماره ۱ برگزار شد.
کارگاه تجاری سازی محصول و برندینگ

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند،کارگاه تجاری سازی محصول و برندینگ با حضور 15 واحد فناور و نوآور زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند به جهت ارتقا کیفی محصولات و خدمات برگزار شد.
 تجاری‌سازی محصولات، شیوه‌های نوین برندینگ، اصول اولیه بازاریابی، طراحی نشان تجاری و .. از مباحث مطرح شده در این جلسه بود. 
در پایان این کارگاه به افراد شرکت کننده از سوی مرکز مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه گواهی حضور اعطا گردید.

آخرین ویرایش۳۱ تیر ۱۴۰۲