هفدهمین کنفرانس آمار ایران در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۲ کد : ۲۸۴۰۳ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۸۶۲
هفدهمین دوره کنفرانس آمار ایران  از ۳۰ مرداد تا یک شهریور ۱۴۰۳ بصورت حضوری و غیرحضوری در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.
هفدهمین کنفرانس آمار ایران در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، هفدهمین دوره کنفرانس آمار ایران با حضور  300  محقق و پژوهشگر از اقصی نقاط کشور انتهای مرداد ماه جاری در دانشگاه بیرجند برگزار می‌گردد. در این کنفرانس علمی 80 پژوهشگر بصورت حضوری و باقی شرکت کنندگان بصورت مجازی شرکت می‌کنند.

در کنفرانس آمار 234 مقاله دریافت شد که از این تعداد 180 مقاله به‌صورت سخنرانی و 37 مورد در قالب پوستر ارائه می‌شوند. سخنرانان مدعو این کنفرانس  14 استاد برجسته داخلی و خارجی هستند که 7 مورد از پژوهشگران ایرانی و 7 مورد از خارج کشور می‌باشد.

لازم به ذکر است تعدادی از سخنرانی‌هادر قالب 14 نشست تخصصی (هر نشست شامل چهار یا پنج سخنرانی) برگزار می‌شوند. همچنین با هماهنگی‌های انجام شده با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، مقالات پذیرفته شده جهت چاپ در کتابچه کنفرانس در این پایگاه نمایه خواهد شد.

از جمله برنامه‌های جانبی این کنفرانس برگزاری یک کارگاه تخصصی به مدت شش ساعت است که بعلت فشردگی برنامه‌ها در روز قبل از شروع رسمی کنفرانس (عصر روز 29 مرداد) بصورت حضوری برگزار می‌شود. تجلیل از استاد احمدرضا سلطانی استاد بازنشسته دانشگاه شیراز و نیز مراسم یادبود مرحومه دکتر ماه بانو تاتا، استاد فقید دانشگاه شهید باهنر کرمان به‌مناسبت اولین سالگرد در گذشت ایشان از جمله دیگر برنامه‌های جانبی این کنفرانس می‌باشد.
کنفرانس آمار ایران هر دو سال یک بار دریکی از دانشگاههای کشور برگزار می‌شود.

آخرین ویرایش۲۰ مرداد ۱۴۰۳