برگزاری مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید کانون بسیج اساتید

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۵ کد : ۲۸۷۵۱ اخبار دانشگاه اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۱۸۵
در جلسه‌ای که با حضور ریاست دانشگاه بیرجند، مسئولین کانون‌ها و شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی در روز یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ برگزار شد، دکتر حسن‌پور به‌عنوان مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه بیرجند معرفی شد و از خدمات چندین‌ساله دکتر فال‌سلیمان، مسئول پیشین کانون، تقدیر به‌عمل آمد.
برگزاری مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید کانون بسیج اساتید

مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه بیرجند برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه، در جلسه‌ای که با حضور ریاست دانشگاه بیرجند، مسئولین کانون‌ها و شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی در روز یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ برگزار شد، دکتر حسن‌پور به‌عنوان مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه بیرجند معرفی شد و از خدمات چندین‌ساله دکتر فال‌سلیمان، مسئول پیشین کانون، تقدیر به‌عمل آمد.

دکتر حسینی‌واشان، مسئول بسیج اساتید استان، در سخنانی دکتر فال‌سلیمان را فردی انقلابی، متواضع، دلسوز و فعال توصیف کرد که با حفظ مواضع انقلابی، توانسته بود ارتباطات مؤثری با اساتید و دانشجویان برقرار کند و بیش از ده سال مسئولیت کانون بسیج دانشگاه بیرجند را بر عهده داشته باشد.

دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند، نیز با تمجید از دکتر فال‌سلیمان، او را یکی از بهترین مشاوران خود و دارای افق فکری وسیع دانست که مورد احترام و پذیرش افراد با دیدگاه‌های مختلف بوده است. وی همچنین دکتر حسن‌پور، مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه بیرجند، را فردی بسیار متعهد و انقلابی معرفی کرد و ضمن تشکر از قبول این مسئولیت، ابراز امیدواری کرد که با جذب اندیشه‌ها و افکار متفاوت، در جهت توسعه و اعتلای بسیج گام بردارند.

دکتر فال‌سلیمان نیز در سخنان کوتاهی ضمن بیان پیشینه حضور خود در بسیج، بر پیگیری‌های مستمر در انجام امور و لزوم ارتباط اساتید با دانشجویان از هر طیفی تأکید کرد و بابت کاستی‌های احتمالی در دوره فعالیت خود، از خداوند طلب بخشش نمود.

کلید واژه ها: بسیج اساتید دکتر فال سلیمان دکتر حسن پور تکریم و معارفه

آخرین ویرایش۲۶ شهریور ۱۴۰۳