در حوزه مدیریت امور اداری دانشگاه
اداره رفاه و بازنشستگی دانشگاه بیرجند راه اندازی شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر حمزه نخعی مطلق سرپرست مدیریت اداری و پشتیبانی دانشگاه گفت: اداره رفاه و بازنشستگی با هدف توجه بیشتر به مسائل رفاهی و بازنشستگی، پیگیری و ارتقاء سطح کمی و کیفی امور رفاهی و بازنشستگی همکاران تاسیس شده است .
سرپرست مدیریت اداری و پشتیبانی دانشگاه ضمن اعلام اهداف این اداره عنوان کرد: اجرای سیاستگذاری های شورای رفاهی دانشگاه، تهیه و تدوین آئین نامهها، بخشنامه ها و دستورالعملهای امور رفاهی و بازنشستگان دانشگاه، انجام امور بیمه ها، انجام کلیه امور مربوط به بازنشستگی و تغییر صندوق بازنشستگی اعضاء، پیگیری در جهت اعطای وامهای ضروری، فراهم نمودن تسهیلات لازم جهت استفاده از تسهیلات رفاهی و ورزشی جهت اعضاء دانشگاه و خانواده آنان، انجام امور مربوط به مهمانسراها، استادسرا و....از مهمترین وظایف اداره رفاه و بازنشستگی می باشد.