اخبار برگزیده - آرشیو

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید کانون بسیج اساتید جدید

در جلسه‌ای که با حضور ریاست دانشگاه بیرجند، مسئولین کانون‌ها و شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی در روز یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ برگزار شد، دکتر حسن‌پور به‌عنوان مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه بیرجند معرفی شد و از خدمات چندین‌ساله دکتر فال‌سلیمان، مسئول پیشین کانون، تقدیر به‌عمل آمد.

ادامه مطلب

بازدید مسئولین دانشگاه بیرجند از فرایند ثبت‌نام حضوری دانشجویان جدید جدید

با آغاز ثبت‌نام حضوری پذیرفته‌شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه بیرجند، مسئولین دانشگاه از فرایند ثبت‌نام بازدید کردند. دکتر سیدسعید محمدی، رئیس حوزه ریاست، به همراه دیگر مسئولین دانشگاه، از کیفیت و حسن اجرای ثبت‌نام اطمینان حاصل کردند و با والدین و همراهان دانشجویان به گفتگو پرداختند. همچنین، دکتر سیدجواد حسینی واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، و دکتر سیدمرتضی موسوی، معاون دانشجویی، نیز بر نحوه ثبت‌نام نظارت نمودند.

ادامه مطلب

برگزاری همایش مجازی انتخاب رشته دانشگاه بیرجند

همایش انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ به صورت مجازی در دانشگاه بیرجند برگزار گردید. در این همایش، دکتر حسینی واشان و دکتر محمدی به اهمیت انتخاب رشته صحیح و فرآیندهای مرتبط با آن پرداختند. همچنین، دکتر سمیه حمیدی طرح‌های حمایتی دانشگاه برای دانش‌آموزان با استعداد را معرفی کرد.

ادامه مطلب
آیین گرامیداشت روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه بیرجند
همزمان با هفته دولت و روز کارمند برگزار شد؛

آیین گرامیداشت روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه بیرجند

آیین گرامیداشت روز کارمند و تجلیل ازکارمندان نمونه دانشگاه بیرجند، روز چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ با استقبال پرشور کارمندان دانشگاه، به همت معاونت اداری و مالی و با همکاری شورای صنفی کارکنان و روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه در تالار ولایت برگزار شد.

ادامه مطلب
آغاز آزمون عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه بیرجند

آغاز آزمون عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه بیرجند

پنجین دوره آزمون عملی رشته علوم ورزشی همزمان با سراسر کشور امروز پنجشنبه ۸ شهریور۱۴۰۳ در دانشگاه بیرجند آغاز شد. این آزمون جهت پذیرش داوطلبان در رشته علوم ورزشی، در روز پنجشنبه ویژه داوطلبان آقا و در روز جمعه با حضور داوطلبان خانم در سالن فجر برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
صبحانه کاری و نشست صمیمی رئیس دانشگاه بیرجند با کارکنان حوزه معاونت اداری و مالی

صبحانه کاری و نشست صمیمی رئیس دانشگاه بیرجند با کارکنان حوزه معاونت اداری و مالی

نشست صمیمانه دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه با کارکنان حوزه معاونت اداری و مالی با حضور دکتر سیدسعید محمدی، معاون اداری و مالی و حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه روز سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ برگزار شد.

ادامه مطلب

پیام تشکر رئیس دانشگاه از تلاش‌های صادقانه و خدمات خالصانه جناب آقای دکتر محمدعلی زلفی گل؛ وزیر محترم سابق علوم، تحقیقات و فنّاوری

با پایان یافتن خدمت آقای دکتر محمدعلی زلفی گل در سمت وزارت علوم تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه بیرجند با صدور پیامی از تلاشهای صادقانه و خدمات ماندگار این استاد فرزانه تقدیر و تشکر نمود.

ادامه مطلب

صدور پیام تبریک رئیس دانشگاه بیرجند به وزیر جدید علوم، تحقیقات و فنّاوری

دکتر احمد لامعی گیو، رئیس دانشگاه بیرجند و نماینده وزارت عتف در استان خراسان جنوبی، به مناسبت موفقیت دکتر حسین سیمایی صراف در اخذ رای اعتماد قوی از مجلس شورای اسلامی، و انتصاب ایشان به سمت وزیر جدید علوم تحقیقات و فناوری پیام تبریکی صادر نمود.

ادامه مطلب